For The Others!

남을 위해 희생하신 예수님의 삶!

합창음악영상/찬양동영상

The Old Rugged Cross Made the Difference-Gaither Vocal Band

woodsmell 2013. 5. 7. 18:01

 

Old rugged cross made difference

(험한 십자가 능력있네)

 

Twas a life filled with aimless desperation

목적도 없이 나는 방황했네

without hope walked the shell of a man.

소망도 없이 나는 살았네

Then a hand with a nail print stretched downward

그때에 못자국난 그손길

Just one touch them a new life again.

나에게 새생명 주셨네

And the old rugged cross made the difference

험한 십자가에 능력있네

in a life bound for hearthache and defeat.

거기서 나의 삶이 변했네

I will praise Him forever and ever

찬양하리 주이름 영원히

for the cross made difference for me

주의 십자가 능력있네

 

Barren walls echoed harshness and anger

Little feat ran in terror to hide but now those walls ring

with love, warmth and laughter

since the giver of life moved inside

나는 믿네 갈보리언덕 십자가

나는 믿네 그 누가 뭐라해도

이 세상 다 지나고 끝날이 와도

험한 십자가 붙들겠네